23 грудня 2015 року на базі НВК «ЗОШ І-ІІІ ступеня – дитячий садок» с.Річиця відбулося методичне об’єднання вчителів зарубіжної літератури за темою «Формування читацьких навичок сучасного школяра шляхом використання інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури». В ході роботи обговорювалися наступні питання:
- Формування читацьких навичок сучасного школяра шляхом використання інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури (Зінчук Н.П., методист РМК, Михалевич Г.І., голова МО вчителів зарубіжної літератури);
- Технологія розвитку креативного мислення на уроках зарубіжної літератури (Сметюх О.В., вчитель зарубіжної літератури НВК с.Здомишель);
- Застосування інформаційно-комунікаційних технологій для формування сучасного учня – читача (Шостак Л.В., вчитель зарубіжної літератури НВК с.Гута);
- Формування компаративістської компетентності учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури (Корнелюк Н.В., вчитель зарубіжної літератури НВК с.Заброди);
- Розвиток читацьких інтересів засобами аналізу художнього твору (Гордун Н.С., вчитель ЗОШ с.Піски – Річицькі);
- Формування культурологічної компетенції учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури (Грушовець Л.Д., вчитель НВК смт Заболоття).
Учасники заходу відвідали творчу лабораторію Валентини Дмитрівни Костючик, Тетяни Матвіївни Нінічук, вчителів зарубіжної літератури НВК с.Річиця, де мали можливість ознайомитися з досвідом роботи. Інна Володимирівна Романюк, практичний психолог вище згаданого закладу провела міні – тренінг «Формування читацьких інтересів школярів». Шкільний бібліотекар Інна Степанівна Супрунюк розповіла про інноваційні методи роботи бібліотекаря з розвитку читацьких інтересів школярів та провела квест – гру «Літературне рондо».
А підсумковою настановою МО стали слова В.Сухомлинського: «Духовне життя дитини повноцінне лише тоді, коли вона живе у світі гри, казки, музики, фантазії, творчості. Без цього вона – засушена квітка… Ми повинні виховувати так, щоб дитина відчувала себе шукачем і відкривачем знань. Тільки за цієї умови одноманітна, напружена робота школяра забарвлюється радісними почуттями і може принести маленьким людям переживання творця».
|